Ååååååååh

Min mobil låste sig och även om jag gjorde som man skulle så gick det inte att låsa upp den!! Man skulle anje sin mejl adress och min bror har gjort min åt mej och sen visade det sig att den inte var så som jag hade sagt att han skulle göra den-.- Så jag kom in på den tillslut!
 
Sen skulle han gå ut med hunden men han skulle gå och lägga sej (kl 7!!) så det fick jag göra! Men sen ville jag åka ner till coop och då frågade mamma honom om han ville övningsköra ner och det kunde han allt!

Förut idag åkte jag och hämtade min efterlängtade laddare och sen gymmade jag hur länga som helst!:P

Och nu sitter jag med en gorispåse med massa segt godis eftersom jag kommer inte kunna äta det från och med imorgon för jag kommer få tandställning-.-

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0