You found me

Lost and insecure
You found me, you found me
Lyin' on the floor
Surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me



Seg dag idag. Till och med min engelskalärare sa att jag såg trött ut, då är det inte bra...
Slutade kvart i fem och skulle hem och sen till gymmet och spinna med elin men hade inga nycklar så kom inte in för mamma, pappa och linus var och kollade på kök så det blev inte gymmet för mej idag-.-
Nu är jag jätte trött och ellen skulle smsa mej när hon tyckte att jag skulle gå och lägga mej för hon tycker jag sover för lite x) Sötunge♥

Take care<3


Trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0