Jag lämnade mitt hjärta hos dej, och av mej finns inget kvar

Det här är den värsta dagen i mitt liv...
Det här var det svåraste jag någonsin varit med om...
En sån stor del av mitt liv saknas och det känns som jag har svikit något underbart som förtjänar allt på jorden.
Det finns inte ord på hur det här känns.
Jag vill aldrig mer gå ut.
Min värsta mardröm känns inte så läskig längre..
Lämna något kvarsom har gett dej så mycket...

Min solstråle i livet är inte min längre och jag vet inte vad jag ska ta mej till....

Du är den bästa och du är alltid min prins







Jag älskar dej♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman.. nu vet du mina känslor då Andy åkte.. Men kan säga dig att nu efter så ångrar jag det inte ens sekund,. För jag vet att han har de bra.. Och ni kan ju säkert alltid hälsa på honom.. :)<3

2010-10-20 @ 22:40:55
URL: http://jessicaspjuth.blogg.se/
Postat av: leea

åh millis :( <3 vill du komma och sova över hos mig på fredag? <3 visserligen är fredrik här, men du behöver lite ompyssling och få tankarna på annat, smsa mig när du har bestämt dig! du får alltid komma hit någon annan gång om du vill annars, my arms are always open! <3

2010-10-20 @ 22:44:02
Postat av: Camilla

Jessica: (L)

Leea: Jag vill jätte gärna sova hos dej jag ska bara e om jag kan<3

2010-10-20 @ 23:25:02
Postat av: R

Gumman då:(<3

2010-10-21 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0