Nothing lasts forever

HejHej!
Jag vet att jag inte har bloggat men jag har inte varit hemma;) Kom hem idag:) Jag har varit i dughult med min familj och massa vänner;) Riktigt mysigt faktiskt^^ Eftersom dughult ligger typ i ullared var vi och shoppade oxå:D Jag hör köpt massa fina saker:D
En skorta, ett par jeans, en klänning, en typ tröja ((?) Fin i alla fall), typ en kofta och ett par rosa flis mysbyxor med hello kitty på (hur söta som helst:D) ;) Jag köpte oxå världens goaste ridtröja:D Hur mysig och varm som helst;D Sen köpte jag massa småsaker oxå;) Man märker verkligen tydligt hur lika smak jag och mina kusiner har när man går tillsammans på ullared:P

Nu har jag precis kommit hem från stallet och ska beställa thaimat med mamma:)

Take care<3

Btw så börjar gossip girl idag:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0