Come on, ready or not



Idag hade vi skolfoto i skolan och det var skevt :S Jag stod längst bak i mitten och hela jag syntes från topp till tå :S Vi får se hur det blir x)

När jag kom hem från skolan deppade jag lite för det är en jobbhelg denna helgen;/ Men jag får ändå vara med hästarna så det är ju bra:D
Min häst lyckades hoppa ner i en jätte djup bäck idag med mamma så han skönk till magen-.- Smidig polle-.-

Jag måste berätta om Camilla och Elin äventyret:D
Vi skulle åka till lindome för att hämta ett flak öl:P
Det gick bra till en början förutom att jag glömde en hjälm till elin som hon skulle låna så fick åka hem igen:P Sen när vi var på en bro med rödljus  satt vi och skrek för att det kom bilar kors och tvärs och vi stod mitt i allt och kom inte ut xD
Sen när vi väl kom till lindome visste vi inte riktigt vart vi skulle så vi chansade på vart vi skulle :P och när vi väl var framme kom han inte-.- Vi satt och väntade jätte länge och tillslut var jag tvungen att lämna elin för att jag skulle jobba x) Kännde mej jätte elak men jag visste inte riktigt vad jag annars skulle göra... Jag kom dessuton 20 min försent till jobbet x) Men elin fick skjuts av en hem som oxå skulle ha öl så det var ju bra:P
Det går aldrig bra för oss x)

Men nu ska jag ta mej ett grnatäpple^^

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0