Every star that I've stood under

Jag var så arg idag när jag gick hem från skolan:@ Efter lunch hade vi svenka och sen skulle vi ha håltimma i två timmar för vi hade ingen matte men vi var tvungna att vänta för vi hade en lektion till sen. Klart som fan var inte den läraren där så vi fick gå hem... Vi hade altså suttit och väntat i två timmar på inget:O Och vi hade gått och frågat om vi hade någon syslöjd för att vi hade hört att det inte var det och då sa dom att vi skulle det... Jag blir så jävla trött-.-

Jaja men nu ska jag plugga...

Take care<3



Du är bäst och förtjänar det bästa som finns♥
Jag finns för dej och vill att du ska må bra för det är du värd♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte söt blogg:)

Vem det än var du skrev det till är säkert jätte glad att ha dig:)

2010-09-06 @ 21:12:33
Postat av: Milla

Åh tack:D

Hihi får hoppas på det;)

2010-09-07 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0