For the memories we can't forget

Kunde inte sova i natt så var jätte trött i skolan men vi hade bara en lektion som tur var:)
Efter skolan åkte jag hem och deppade lite och sen åkte jag och mamma till tandläkarn för tandställnings information så den 3 november trycker dom in en tandställning i käften på mej-.- Kul...

Sen åkte jag in till stan ochträffade Linn och fikade med henne:D♥ Det gör mej alltid på bra humör:D Sen gick vi lite affärer och linn köpte ett par jätte fina örhängen;)
Efter stan gick vi hem till Linn en stund och sen följde hon mej hem;P Det var så skönt att få prata av sig:)

Nu har jag städat mitt rum:P

Min pappa e störd x)

Jag: Jag tar min städtrasa och städar lite tralala
Pappa: Vadå din?...
Jag: Våran dådå?
Pappa: Ööööh?
Jag: Din dådå?
Pappa: Nehe du, jag har aldrig ägt eller kommer äga ett städ föremål

Det lät så kul när han sa det x)

Nu ska jag käka för jag är hungrig:P

Take care<3


Sweety, you make my day♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0