It doesn't hurt me

Hade sjukaste drömmen inatt:o När jag vaknade trodde jag inte att jag hade drömt så jag sprang runt i mitt rum mitt i natten med flugsmälla och letade efter en as stor spindel som inte fanns :o Helt sjukt var det;o

Idag har jag köpt en väst och ett nytt nagellack och en ny foundation:D Det behövde jag för jag har gått med huvudvärk halva dan och så kom jag på att jag typ inte har käkat något och att jag bara har druckit te och det är vätske utdrivande så jag hade typ ingen vätska i mej x) Smart eller hur x)

Men nu ska jag plugga;)

Take care<3

Kommentarer
Postat av: Lumpe

Hej gumman:)

Saknar dig, hör av dig<3

2010-09-30 @ 21:31:59
Postat av: Milla

Aaw saknar dej med Lumpis<3

2010-09-30 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0