The history books forgot about us and the bible didn't mention us

Gick upp ganska tidigt idag för att det var stallmöte kl 11:) Sen gick jag ut med min polle på en promenix för han skadade sig när han kännde för att hoppa ner i diket går-.-

Sen när jag kom hem från stallet bakade jag och mamma hallonpaj:D GottGott:D
Sen jobbade jag:P

Jag hatar folk som inte ringer tillbaka när man ringer dom...

Jag hatar folk som dömmer utan att veta...

Jag hatar folk som tar en förgivet...

Men jag älskar min bästa vän Ellinor♥

Take care<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Och vet du ? Jag älskar min bästa vän Camilla ! <3

2010-09-19 @ 10:27:03
Postat av: Camilla

:D<3

2010-09-22 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0