There's a storm coming up

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid;(

Igår efter skolan åkta jag till stan med Marre och köpte en skjorta, en sjal och ett paraply:P MysPys;D

Idag slutade vi 11 och då drog jag, Ellen, Ellinor och Elin till ett cafe i kungbacka och käkade lunch;D VI satt på cafet i dom sköna sofforna i tre timmar;o As mysigt va det;D Sen drog vi till kungsmässan och där kopte jag en mugg:D

Om 10 minuter kommer en kompis till pappa hit och ska ge oss en spruta för TBE(?):S Jag HATAR SPRUTOR och är LIVRÄDD just nu:'( Jag kommer börja gråta:(


Denna skjorta köpte jag;)



Sjalen och paraplyet;)


Och denna muggen köpte jag;)

Nu ska jag försöka lugna ner mej lite om det går:(

Take care<3

Kommentarer
Postat av: R

Det kommer att gå bra hjärtat<3

2010-09-01 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0