When you want everything to go back the way it was

Seg dag idag... Gick från halv 9 till kvart i fem-.- Men det var as skönt att komma hem idag och veta att jag inte behöver göra ett piss:) Det var länge sen:P Fast jag blir ganska uttåkad snabbt;/

Take care<3



Jag kollade på bilder på när kållereds damjuniorer tränade och insåg verkligen hur mycket jag saknar det:( Jag fick en klump i magen av att veta att jag aldrig kommer få spela igen:'( Aldrig kunna göra en hårt pass eller aldrig kunna skjuta:'( Aldig dela gemenskapen med mitt lag:'( Det svider... Saken är den att min skada går över men det sitter så stenhårt i bakhuvudet att det inte kommer spela någon roll att jag försöker, jag kommer aldrig kunna ge allt jag har. Det suger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0