Am I a fool for falling for you

Jag är så glad! Livet leker!!

Igår åkte jag till Ellen på donsö och vi badade och myste med te och choklad och på kvällen var vi med massa människor men sen splittrades vi och vi fick till olika ställen men jag och ellen och fem till gick och badade och jag såg mitt första stjärnfall någonsin! Det var as fräckt!
Sen åkte vi hem till Ellens kompis Linus som var ensamma hemma och pratade massa smaskigt och hämska saker!
Vi åkte väll hem vid typ halv 4 eller nått:) 

Idag sov vi till två(!!!) och då gick vi upp och käkade och sen låg vi bara i sängen och var trötta till jag tog båten hem:) 
När jag ändå var i stan köpte jag två nya nagellack:D Ett rosa och ett rött:P 

På kvällen idag kom morbror, hans fru och kusin julia och åt här:) Efter vi käkat satt jag och julia i mitt rum och snackade as länge tills vi satte på en film, ringaren i notredame och nu har dom nyss åkt hem:)

Vi ska också köpa häst nu!!!:D:D Eller aa vi ska besiktia först så vi ska inte ropa hej än men ändå!! Jag blir helt överlycklig så fort jag tänker på det! Jag saknar det något enormt!

Men nu är jag trött och vill sova!!
Imon biir det kungsässan med Julia;)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0