Borta bra men hemma bäst? Nja inte i detta fallet

Idag gick vi upp as tidigt för att hinna allt det sista vi skulle göra:P

Vi började dagen med Buckingham Palace:P Det var verkligen vackert där inne! Och jag hade inte sagt nej till att bo där:P Kände lite för att gå barfota på dom mjuka mattorna^^

Sen tog vi en fika där vid Buckingham Palace graden och shoppade lite i shoppen:P

Sen återstod det bara shopping av denna tiden i London:P Fast idag shoppade jag mest till alla nära och kära:D Har köpt jätte fina saker till dom:D

När vi skulle åka till Flyget var vi för döda för att åka tunnelbana så vi åkte taxi^^ Taxigubbarna är as sköna:P

Sen tog vi flyget och sen kom pappa och hämtade oss och nu sitter jag hemma mitt i all min packning som jag har slängt runt i hla rummet... :P

Fy va tråkigt det är att vara hemma... Jag vill tillbaka nununu!! Dit ska jag flytta så fort som möjligt! Och imon blir det skola också och det suger rätt så mycket om jag ska vara ärlig!! Blääääääääää!!

Men nu ska jag sova och drömma om London

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0