Feel the spotlight glowing like a yellow sun

Hejhejhejhejhej!

Igår var jag hos tandläkaren och fick panik när dom sa att dom skulle sätta in en kedja i munnen på mig! Tandläkarn blev helt chockad över min reaktion x) Men det visade sig att det var en gummikedja x) Hehe:P

Sen körde jag zumba och MRL:)

Idag var jag i skolan... bajs skola... redan skoltrött efter en dag x) Och när jag skulle hämta min jacka i mitt nya skåp så visade det sig att jag hade fått fel skåp och vaktmästaren hade klippt mitt lås och tagit hand om min jacka utan att säga något... då var jag arg!
Sen var det full fart hem och packa och städa och sen bar det av till Lindas överrasknings/avskedsfest som blev jätte lyckad! Kommer sakna henne något enormt när hon åker till bryssel i ett år!! Synd att jag inte kunde vara med hela kvällen men imon åker jag till LONDON!!:D:D Jag är helt överlycklig! Tänk att imon gå jag på oxford street!!:D:D

Men nu ska jag försöka sova om det går;)

Take care<3



En gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: Marilia

Åh London är så underbart! Ha det grymt <3

2011-08-18 @ 01:53:51
URL: http://marilia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Marris!<3

2011-08-18 @ 04:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0