First day in London

Gick upp halv fem idag för att sätta mig på ett flyg som hade tekniska problem.. x) kändes ju jätte tryggt… blev försenade en timma men det gjorde inte så mycket för jag sov mig igenom flygresan^^

När vi kom fram till London blev det att ta tunnelbana i en timma tills vi var framme på Oxford street och då var det bara att man skulle hitta till hotellet också… kände mig skit löjlig när vi stod där med en skit stor karta x)

När vi hittat hotellet och checkat in gick vi och åt på Starbucks och latten var inte så god som jag förväntat mig! Sen bar det av till Madame Tussauds :P Det var verkligen skit fräckt! Jag dog lite när jag såg hur ful Justin Bieber var! Det var inte ens likt x) Men det var jätte ballt verkligen!

När vi hade varit på madame Tussauds gick vi på Oxford street och shoppade:D Vi var inne på primark och det var verkligen helt galet! Jag har hört ätt det är typ dom Ullared men det är tusen gånger värre! Människor kör bara över en och typ har mördar tankar eller nått! Men det var väldigt billigt:P Vi har också varit inne på bla forever 21 och Marks & Spencer:) Har köpte ganska mycket grejer faktiskt^^ Och det ska bli mer!:D

På kvällen gick vi och käkade as god mat i någon mysig restaurang och sen tog vi en kvälls promenad och nu sitter vi helt utdöda efter allt gående och efter att ha varit igång sen halv fem! Men jag är förjävla lycklig nu asså!


Nu ska vi dö för idag;)


Take care<3

Btw vi har tagit massa bilder så bildbomb kommer när jag är hemma igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0