I bet it sucks to be you right now

Helt ok dag idag;)

Vi åkte tills sofieros slott som är jätte fint:P Asså tänk att bo där, ska man gå på promenad hemma så måste man gå runt halva kållered för att komma någonstans men där kan man bara ta en promenad i trädgården och gå en mil typ! Sjukt! Lekstugan var likson två våningar och skit stort!
Vi åt glass och sen åt vi lunch med tusen äckliga getingar som var överallt!

När vi kom hem igen gick jag och Linus med Hanna och två av hennes kompisar och badade men sen var dom typ 20 stycken helt plötsligt som vi skulle hålla koll på! Trodde Linus skulle slå ihjäl dom x)

Måste bara berätta också att igår red jag västern! Hur kul som helst! Jag red på Milosza själv i skogen och jag tappade bort mig x) men jag kom rätt tillslut:P Jag har ju ridit där förut men jag hittar ändå inte så bra:P

Nu ska vi käka;)

Take care<3


 

Min nya häst :D


Kommentarer
Postat av: R

Va fin hästen var!:)<3

2011-08-06 @ 21:22:03
Postat av: Hanna

Ååh va söt! :D

2011-08-15 @ 00:28:15
URL: http://hannaamaria.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Hanna!:D

2011-08-15 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0