In sleep he sang to me, In dreams he came, That voice which calls to me, and speaks my name

Tillbaka till skolan idag då och det sög ju...
Vi hade två timmars håltimma och då gick jag och några i min klass och fikade och det var riktigt mys!:)

Efter skolan gick jag till kungsmässan och skulle köpa skolsaker men det blev bara ett nytt lås till skåpet:P Sen kom Linus och Björn och körde hem mig och dom fick sina presenter från London:D Jag tror att dom blev ganska glada i alla fall;D

Sen åkte jag upp till stallet för att rida ut men det blev lite ändrade planer för han hade fått ett sår vid skänkeln i hagen så det blev en liten promenad ist:P Seeegt:P

Nu sitter jag och dricker London te och halv sover:P
Funderar på att måla naglarna:P Får se;)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0