Ja allt som finns omkring dig har ett liv, har en ande, har ett namn

Idag på förmiddagen var vi och shoppade i höganäs:) vi var på lager 157 och lite andra småbutiker:) Köpte bara iofs en bok men för Linus blev det en skjorta och ett par jeans:) Jag köpte "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" har hört att den ska vara jätte rolig:P 

När vi kom hem åt vi vofflor till lunch och sen åkte jag och tinni och red men denna gången ville hon rida milosza själv så jag fick rida på stora ceasar men det var skit kul det med! Vi red en låååång runda med mycket galopp:D Det är så himla fint i skogarna här i Skåne:P 

Philip är i skåne också och tittade in en sväng:) Då kände jag lite att mamma och pappa är med sina bästa kompisar Linus är med sin bästa kompis och Hanna springer runt med sina bästa kompisar och vart fan är då min bästa kompis?!?;P Den sög ju;) haha.

Nu ska vi snart käka:)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0