♥Prins Fabian♥

åååh vad jag är glad!! Om exakt fem dagar är vi hästägare igen:D:D Vi besiktigade prinsen igår och han gick igenom utan problem:D Ingenting kan seriöst få mig på dåligt humör!!

Men i alla fall nu är jag mamma pappa och Linus i Skåne hos våra kompisar och jag älskar att vara här så det känns lite segt att jag bara längtar hem... x) Men jag ska nog klara mig i fem dagar till :P Vi kom hit igår och då gjorde vi inte så mycket mer än åt typ och bara hade det allmänt gött! Tinni hade gjort hemma gjord glass som smakade hur gott som helst!
Idag skulle vi egentligen åka till danmark men eftersom hunden är med så måste någon vara hemma så pappa Linus och Håkan åkte idag så ska vi andra åka imon eller någon annan dag:) Jag mamma och hanna har nyss varit ute på lång promenad och nu sitter Hanna och är helt inne i tv:P

Vi får se hur mycket jag kommer blogga denna veckan:P Vem vet det kanske blir varje dag;)
Kan inte använda min mobil heller för den tror den är i danmark så det är skitdyrt att ringa och smsa...

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0