The Phantom of the opera is here

Dag två började med en förvirrad och skit trött Camilla som stod jag letade efter lampknappen på toaletten som var tänd och knappen satt på utsidan… och sen en en as god frukost! Gud va mycket man kunde äta! Sen bar det av till The Tower of London:P Vi gick runt där en evighet kändes det som men wow asså! Kronjuvelerna var fantastiska! Och gud va hemska tortyr maskiner det har funnits! Eller aa dom finns ju fortfarande men används inte :P Helt galet! Och om jag skulle förklara allt jag tyckte var wow så kommer jag aldrig bli klar! Så jag säger åt er att åka dit istället och se det själva!

Sen tog vi en promenad över Tower bridge till HMS Belfast båten som var med i andra världskriget och gick på den i en evighet och man blev helt totalförvirrad…. Det var stegar överallt som man skulle klättra i och sen visste man tillslut inte vilken våning man var på eller vart man var överhuvudtaget! Men det var riktigt coolt att se hur dom hade det men jag hade nog dött om jag hade blivit instängd på den båten!


sen var vi tvungna att åka hem och göra oss iordning för musikal
Vi tog tunnelbana till Piccadilly Circus och åt på någon mysig restaurang och sen gick vi på Phantom of the opera:D Jag rös mig verkligen igenom hela musikalen! Det var hur bra som helst! Han som spelade Phantomen var så sjukt grym och jag började gråta i slutet så tårarna bara sprutade! Wow säger jag där med! Wow wow wow!

Jag måste bara säga att killar här är inte så smarta! Dom har inte så bra ursäkter att få komma fram och prata med en x) Det var en kille som kom fram och frågade vart någon gata låg och när jag sa att jag inte visste och mamma skulle förklara då visste har helt plötsligt x) Haha skön!

Idag dag tre började också med en as god frukost! Sen åkte vi till st pauls cathedral och gick runt där:) Gud vilken vacker katedral! Sen skulle vi så klart gå ända upp til den högsta utsikts punkten och det var hur mycket trappsteg som helst och jag blir höjdrädd bara av att ställa mig på en stege så mina ben höll på att skaka av och det känndes som jag skulle svimma men jag höll mig sammanbiten:P 

Sen tog vi tunnelbanan till big ben, house of parliament, london eye och wesminster abbey och kollade på alla dom:) Det tog inte jätte lång tid men sen åkte vi och åt på något konstigt ställe där jag fick konstigaste colan:P Sen skulle vi gå till buckingham palace och det pissregnade verkligen och dom hade sagt att det skulle vara strålande sol hela dagen så det hade vi inte planerat så vi blev rätt blöta och när vi kom till buckingham palace så var alla biljetter slutsålda så vi åkte hem och torkade lite och sen åkte vi till Harrods och shoppade lite! Jag blev skitglad när jag såg att dom sålde "Someday" där så såklart köpte jag en sån:D Det var tydligen det enda stället som sålde someday på i England:P Köpte också en elefant till pappa på harrods:D Sen gick vi längs oxford street och shoppade massa mer saker! Jag kommer ha världens armmuskler efter att ha burit alla påsar!:P

Sen åt vi jätte gott och nu är vi helt döda efter en dag till:P 

Imon blir det sista dagen:)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0