How do i break the spell you've got me under, i'm tired of the pain

Heeej!!
Jag har bstämmt mig för att ge bloggen ett nytt försök. Vi får se hur det går;)

Idag har jag varit hemma hela dagen med huvudvärk. När jag vaknade känndes det som jag skulle dö så ont det gjorde... Men efter några huvudvärkstabletter och lite koma sömn kunde jag i alla fall plugga lite. Jag känner att jag har lite för mycket att göra men för lite tid med tanke på att det är jullov på onsdag.. Men jag får skylla mig själv att jag inte har tgit tag i det tidigare... Skolan tar död på mig och jag är för skoltrött för att göra någonting åt det. Missade mitt matte prov idag också så det kommer jag få göra efter lovet antagligen.

Var hos optikern idag och gjorde en undersökning för att få övningsköra vilken känndes helt onödigt med tanke på att det inte allt var länge sedan jag var där och fick linser. Men men. köpte lite julklappar också så nu är det inte många kvar att köpa:) inte långt kvar nu till jul!

Bjuder på två gryma låtar

Daughtry – Maybe We're Already Gone
Daughtry – Lullaby

Take care<3


Kommentarer
Postat av: Ellen

DU TOG INTE MED MIG I DIN DESIGN JUUUU! sadfejjs..

2011-12-19 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0