I remember when we stole the night We'd lie awake but dream until the sun would wash the sky

Drömde världens konstigaste dröm inatt!! Jag drömde att jag missade nyår. Jag satt hemma och kollade på film helt själv då alla började smälla raketer kl 12 och när jag skulle skynda mig iväg på festen jag ska på så var det morgon och jag hade missat allt. Jätte konstigt var det.
Men i alla fall började jag näst sista dagen på 2011 med ett pass på gymmet med Ebba:) Jag var jätte trött och kunde inte koncentrera mig på vad vi skulle göra. Det känndes lite som jag drömde mig egenom passet... 

När jag kom hem försökte jag städa lite och sen träffade jag Sandra som jag inte har träffat på en evighet och vi fikade på grafitti, jätte gott var det! Sen tog vi en sväng in på hotline och köpte var sin väska. Jag hade världens beslutsångest vilken jag skulle köpa med denna blev det:
Jätte nöjd är jag! Och mysigt var det!
Nu ska jag se om min kusin vill svara i sin telefon för jag måste träffa henne!
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0