Livet är en gåva inte en självklarhet

Har precis blibit klar med ett arbete om dödshjälp. Lite sjukt att majoriteten i sverige tycker det än okej med dödshjälp även om man inte är sjuk. Aja tyck som ni vill;)
Men idag i alla fall har jag varit hemma igen fast med feber, min dumma bror har smittat mig och han är inte till jätte mycket sällskap fast han också är sjuk. Fick honom i alla fal att kolla på en film med mig;)
Pluggat som bara den har jag gjort idag också så nu är jag färdig med allt som ska vara inne innan lovet:D Så nu är det bara att fokusera på att ta det lugnt på lovet. Ska faktiskt börja lovet på donsö hos min fina Ellen!

Gjorde lite fina julnaglar till avslutningen imon;)
Man ser inte så bra men ändå


Take care<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

hihi, du tycker att jag är fin!

2011-12-20 @ 19:05:42
Postat av: Camilla

Ja ibland så;)

2011-12-20 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0