My life is a living hell! okay maybe not, but not far away

Nu är det lov och mitt lov började dåligt... Men vad mer kan man förvänta sig? Allt jag kan göra nu är väll att glömma det och göra det bästa av saken!

Julavslutningen var bra, dom som sjöng och dansade var jätte duktiga! vi kollade också på film med klassen som avslutning. "Kyss mig" hette den tror jag, den var inte jätte bra om jag ska vara ärlig. Men det var ju trots allt svensk...

När jag kom hem igen åkte jag upp till stallet och tränade för michaela. Prinsen var lite busig i början och lite då och då men för övrigt gick det jätte bra! jag är jätte nöjd!

När jag kom hem efter stallet bastade jag med ansiktsmask och hårinpackning och jag var så trött att jag somnade sittandes i bastun... lyckat! Och nu har jag precis (inte utan lite bråk) dekorerat pepparkakshuset med Linus. 

Imon bär det av till Ellen!

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0