Tröööööött

Julafton igår gick jätte bra! Det blev inte så mycket kaos som jag trodde;) i julklapp fick jag typ pengar av alla till london resan jag och Ellen ska på någon gång, sen fick jag ett årskort på sportlife, idiotspelet, presentkort på bio och disney filmer:) Och av min bror fick jag att han ska ta mig på en shoppingdag där han ska köra mig vart jag vill och bära alla påsar och betala tills en viss summa och han får absolut inte klaga någonting:D grym juklapp säger jag bara!

Amanda sov hos mig igår och vi kollade på disney filmer och bara hade det mysigt! Och imorse när vi vaknade myste vi också med disney film och te och sen fick vi ett snabbt skåne besök av tinni och håkan!
När amanda hade gått gick jag ut och sprang av julmaten från igår. Känns gött! och jag är väldigt lyckling över att jag har ett till år på sportlife. Haft det i två år nu och nu kan jag inte klara mig utan sportlife!
Men nu snart kommer morbror och hans fru och ska äta här så ska kanske klä på mig;)
Take care<3


All I want is the wind in my hair

To face the fear but not feel scared


Kommentarer
Postat av: R

Snygg!!

2011-12-26 @ 14:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0