As i promised

Nu ska jag blogga om igår och idag;)

Igår gick skolan på som vanligt;) Elin målade en ring på mitt finger och smart som hon e så sa hon: Asså den blev lite sne men du kan ju bara vrida den sen.;) haha.
Efter skolan skyndade jag mej hem och skrev lite på min novell och sen bar det av till horse show med alla dom som jobbar i samma stall som jag:) Jag hade jätte kul men jag köpte ingenting då:P Roffe tog hem segern;) När jag kom hem vid halv tolv fixade jag lite saker och sen deckade jag;)

Idag gick skolan oxå på som vanligt:) Jag ägde på idrotten *host* :D Vi spelade innebandy;) På IOS lektionen målade Elin en hel bondgård på min hand/arm x) En kossa, gris, höna, två får, häst och ett litet hus:P Haha jätte fint;P Efter skolan skyndade jag mej hem igen och sen åkte jag, Linus, Catrin och Linnea till horse show:D Mamma kom oxå in lite senare:) Jag hade jätte kul denna dagen oxå och jag köpte nästan ingenting!!!! Ni anar inte hur otroligt det är! Fast jag köpte en grimma och två par nya (as sköna) ridstrumpor! Ett tag där trodde jag nästan att Linus skulle få utbrott och döda alla inne på mässan x)

Jag blir helt serriöst som ett litet barn på julafton när jag går på horse show! Jag kan typ inte sluta le och jag ÄLSKAR det!!! Alla hästmänniskor och alla saker och hoppningarna och jag älskar ALLT med horse show!:D

Nu sitter jag me en kopp te och jag är hur trött som helst! Ska nog snart sova^^

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0