Ellinors födelsedag!

Idag fyller min söta kompis Ellinor år så världens största grattis till henne!!♥

Började denna dagen med en tripp ner till gymmet där jag körde slut på mej själv vilkat var rätt korkat. När jag kom hem åt jag lite lunch och sen gick jag ner till k center och köpte en present till Ellinor och tre nya nagellack:D Sen gick jag hem igen och nu ska jag göra mej iordning lite för jag ska snart åka och äta middag hos farfar och farmor;)
Dom tycker synd om oss för att vi inte har ett riktigt kök än, haha söta är dom;) Sen ska jag jobba och det kommer inte jag orka för jag är trött efter gymmet och sen har jag vandrat runt så mkt-.- aja

Take care<3

Jag måste bara säga oxå att jag och mamma kanske ska åka till rom till sommren:D Yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0