Headache should be illegal

Försov mej idag och vaknade med huvudvärk så jag ville hels skjuta mej i huvudet men nepp det var bara att åka till skolan för två till lektioner (eftersom jag missade den första) Sista lektionen hade jag och en i min klass redovisning som gick bra:)

Efter skolan bar det av till stallet och jag red min fina polle♥ Han är så duktig men han är allt en liten buse^^



Mamma kom hem från sjukhuset idag oxå, hon har opererats. Jag tycker så synd om henne:(

God natt alla♥

Take care<3








Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin häst!:)

2011-02-23 @ 21:41:17
Postat av: Linn

Vad har hon opererat?? <3

2011-02-25 @ 17:57:18
URL: http://linntheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0