Everyone must stand alone

Javla skit dag! Somnade fan halv tio igår och vaknade halv tre i natt och kunde inte somna om för jag mådde så jävla dåligt... Sen vaknade jag inte förens tolv. Jag har kollat på The big bang theory hela dagen och min bror kallar mej för blekansikte och går in i mitt rum med tröjan för munnen precis som om jag ska ge honom en dödlig sjukdom (Vilket det iof känns som jag har...). Sen håller min mamma på med att dumpa massa skit i mitt rum som jag måste leva med i två månader för vi ska riva halva vårat hus... Det står för fan en kista i mitt rum!!!

Nu ska jag ta livet av mej bye

Take care<3



Det här är vad jag lever på

Kommentarer
Postat av: Marilia

Det är säkert mitt fel att du är sjuk bara för att vi skämtade om det! :( <3

2011-01-06 @ 18:47:47
Postat av: Camilla

Äsch då;)<3

2011-01-06 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0