I don't know what you are after

Ännu en jävla skit dag! Jag blir fan aldrig bättre!!! GAAAAAAAH!!! Jag kan inte ligga inne i tre jävla dagar i sträck så jag blev arg och fick damp så jag rev ut hela min garderåb med våld vilket var rätt dumt för jag är inte tillräckligt frisk att lägga in allt igen men det gjorde jag ändå! Och jag har bevis på att jag har blivit galen! Dom som känner mej väl och vet hur stökig jag är kommer inte tro att jag sorterade allt jätte noga! Alla mönstrade kläder ligger på ett ställe och omönstrat ligger på ett. Det är sjukt för att vara mej! Men är rätt nöjd nu ändå;)
Sen kände jag mej rätt grym när jag såg min choklad kalender och insåg att jag bara är på nr 16 x) Bra där;)

Take care<3



Jag har gått länge med tron att du går vid min sida, men du vände för länge sen.
Vad är meningen med att börja leta? Jag har klarat mej bra hitils
Du var bara en tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0