I solsken för en enda dag

Idag är en dag då hela världen är emot mej! Började dagen med att jag inte hittade mitt busskort så jag missade bussen och fick springa ner till tåget som är försenat så jag hade kunnat gå jätte långsamt ner...! Skolan gick ganska bra förutom att jag mådde jätte dåligt och alla sa att jag såg sjuk ut så jag gick hem innan den sista meningslösa lektionen.
När jag kom hem såg jag verkligen fram emot att vara ensam hemma och ta det lugnt ett tag men nene inte det ne! Då kommer linus hem och snickarna är fortfarande kvar och bygger. Då tänkte jag att jag kunde ta en härligt bad men precis när jag lägger mej kommer mamma hem och klagar på mej och vill att jag ska göra massa saker och klagar på att hon inte kan hämta vatten så bada fick jag inte göra!

Nu har jag bråkat med mamma och alla andra i familjen som verkar njuta av mitt humör vilket gör mej ännu argare!

Så jag ska lägga mej i min säng kolla på Ringaren i notre dame och isolera mej från min familj! Bye

Take care<3





Bakom tunga väggar utav sten jag sitter gömd
följer allt som händer nedanför mig
Hela livet har jag sett en värld som verkar drömd
allt som händer, allt det som berör mig

Kommentarer
Postat av: R

Hoppas din dag blir bättre imorgon;)<3

2011-01-17 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0