Just as i always imagined

Kul att när man vaknar på morgonen så kryllar det av byggarbetare både högt och lågt i huset x) Haha.
Skoldagen gick rätt fort med bara två lektioner och efter skolan gick jag och Ellen till Kungsmässar och fikade och jag köpte en ny mugg så mamma kommer döda:D Men den var såå fiin och jag kunde inte inte köpa den:D hihi

Idag bakade vi med barnen jag brukar hjälpa till att ta hand om och det blev kaos! Jag och Ebba stod mitt i kaoset och försökte hjälpa dom med bakningen x) Men det blev bra i alla fall och jag antog att det blev gott med tanke på att dom åt upp allt;P

Nu är jag trött och ska måla naglarna^^

Take care<3

Hur kan jag ha beslutsångest?;)







Ellinor Ramstedt du är grym

Kommentarer
Postat av: you know who ;)

Camilla Anderasson, jag kanske inte visar de så ofta men hoppas att du vet hur otroligt mycket jag tycker om dig ! Du gör dagen ljusare !

2011-01-24 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0