Om det inte var så att jag älskar dej hade du varit död för länge sen

Jag är så trött! Jag är trött på allt, verkligen allt! Jag vill ha sommar och jag vill må bra!
Idag var hela dagen seg som fan och när jag äntligen kom hem fick jag åk upp och rida vilket gick så jävla bra att jag ville börja gråta. Jag mår nog inte riktigt bra för ena stunden gråter jag för att jag är jätte arg och andra för att jag är glad. Wierd....... Jag borde nog gå i ide eller nått;s :P

Hoppas jag mår lite bättre imon;)

Take care<3

Kommentarer
Postat av: Lööönn

Aa, gå och lägg dig Camilla x)

så väcker jag dig i Juni

2011-01-25 @ 13:19:04
URL: http://linntheone.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Linn va snällt:D

2011-01-25 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0