Yea right...

Jag börjar faktiskt blir lite bättre nu:D Jag har inte lika mkt feber nu;D Plus jag kan faktiskt andas yttepytte lite ur näsan:P fast det känns lite som om det sitter en liten gubbe i ena mitt öra och slår på min trummhinna-.- väldigt irriterande-.-

Mamma pappa och linus håller på att river halva vårat hus och vi har för tillfället två kök x) välldigt förvirrande :P Jag sprang tvärs igenom huset sex gånger innan jag kunde göra en macka!! x) Vi ska göra om köket och vardagsrummet och vi har vårat kök i mitt gamla lilla fjuttiga rum sålänge och mamma sa att jag bara fick ha framme en enda mugg!! Bara EN!!! Hur ska jag leva men bara en enda mugg:( Snyft
Men en bra sak är att det kommer vara svår att laga mat så det kommer bli mycket thaimat för min del:D Yay:D


Vackert vardagsum x)


Köket är ju oxå fint utan skåp:P


Provosoriskt kök:P

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0