You should not take me for granted

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har verkligen inte orkat:(

Igår var jag jätte trött och orkade inte göra ett piss!:P och idag gick jag upp tidigt för att rida ut med lina och vet nu vad min häst gjorde!!!! Jag la min xperia på boxkanten och lite senare så har jag ett plupp och så simmar den runt i en vattenhink! Då har min häst puttat ner den! Men vet ni en till sak?! Jag räddade den!;D Visserligen la knapprna av ett tag men nu funkar dom;) Det är egentligen helt sjukt att den funkar!
Efter stallet gjorde jag mej iordning och sen gick jag till släktkalas för Amanda och Mattias med världens huvudvärk och kom nyss hem för jag är fortfarande jätte trött. Så nu ska jag äta appelsin och kolla på någon mysig film:)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0