You will never know me

Fortsättning på min otur...
Igår när jag skulle kolla på ringaren i notre dame hade så klart pappa packat ner den i nån jävla flytt låda! Och så säger han vilken det är och så klart är den längst ner bland alla flyttlådor så efter lite bärande och flyttande på lådor kommer jag äntligen åt lådan och då så klart ligger den inte där!! Så jag gav upp och kollade på Lejon Kungen tre ist:)
Och i morse när jag vaknade hade jag feber igen så det blir ingen mrl idag och inte hoppträning imon heller! Jag har typ missat tre träningar eller nåt bara för jag är sjuk hela jävla tiden! Mamma har bestämt att jag inte får rida förens till helgen:(

Bara för att bli lite glad!♥


Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0