Everything changes but beauty remains

Började den här dagen kl 7 för att ta ut hästarna i stallet och sen när jag kom hem drack jag te och kollade på film och bara gick runt i mitt tomma hus:) Vid typ ett åkte jag och Linda in till stan och gick runt där:P Man kan undra lite vad vi höll på med där ett tag, vi var bara inne på bikbok och gina men vi var typ inne på dom typ 10000000 gånger var för vi kunde inte bestämma oss... vi var på båda affärerna i både nordstan och på kungsgatan... Men för mig blev det ett vitt luftigt linne från bikbok (gina är inte min favorit affär direkt..) och Linda fick reklamerat sin klänning:) När vi var helt utmattade gick vi och satte oss på ett cafe och fika och hade det lite mys:) 
Efter stan åkte vi hem till mig och kollade på lejonkungen 3 (en av världens bästa filmer!!:D) och myste med popcorn och cola^^ 
När Linda hade gått ville mamma att jag skulle måla hennes naglar, när jag frågade vad hon ville att jag skulle måla sa hon "Så där fint som du brukar måla med mönster och sånt!" Ja för det finns ju så lite mönster man kan måla?!?! Och vilken färg?! Men om jag får säga det själv så blev det skit bra!:D Jag lyckas alldrig på andras naglar, bara mina egna:P

Nu ska snart jag och mammsen åka och ta in hästarna och sen ska jag nog basta med hårinpackning:P

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0