Gift of a friend

Igår var jag med ellen i stan:) vi fikade jag jag var depremerad för jag inte har några pengar till nagellack;( haha:P 

Idag har jag varit hos optikern och kollat min syn... folk har klagat på mig i två år att jag borde kollade den:P Så nu kan ni få veta att ni har haft rätt, jag är närsynt... men ytterst lite men inte tillräckligt lite för att slippa linser och glasögon så det är beställt. Jag måste bara säga att jag är grymt snygg i glasögon! Eller inte! Men jag ser smart ut!:D 

Ikväll ska jag mamma och linus åka och provrida igen... yay jag har nog inte alls tröttnat!(Y) 

Take care<3



My biggest weakness is independence, I do not appreciate all I have around me because I do not understand that I need it
I'm the best at hiding my pain with a smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0