I learned to play on the safe side so I don't get hurt

Igår gjorde jag bara bra saker;) Först på morgonen gick jag ut i typ 40 min med hunden och sen åt jag och sen gick jag ut med hunden och sprang i typ 40 min sen badade jag stackaren som hatar det:P Han ser så liten ut när pälsen är blöt och inte är lockig och fluffig:P 
På eftermiddagen åkte jag och min familj på släktkalas hos farfar som fyllde 79 igår:) Det är helt sjukt hur stor andreasson släkten är. Igår träffade jag en syssling jag aldrig har hört talas om någonsin.. Iof jar vi typ 10000000 stycken så det är kanske inte så konstigt:P

Idag har jag bara varit i stan och shoppat^^

Men imon då ska jag, mamma och Linus åka till falsterbo och gå på horse show:D Längtar!!
Sen ska vi sova hos våra kompisar i höganäs:) Då får jag ältligen träffa lilla Hanna:D Saknar den lille skitungen♥

Nu ska jag packa:D

Take care<3




Söte♥



You are bad for me, you need to breathe to survive and you take my breath away, You are killing me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0