I would never wish bad things but I don't wish you well

Tänke jag skulle ta och berätta om min helg:)

I fredags storstädade jag mitt rum och sen på kvällen var jag med Linus björn och tompa;) Vi åke in till stan och drack och hade det allmänt bra. Vi skulle stanna och käka på ett gatokök vid avenyn och det var skönaste tjejen som jobbade där, ni kommer inte tycka det är kul om jag berättar men då var det kul:P Guess you had to be there;)
Vi fick i alla fall många tummar upp för tompas bil som jag inte vet vad det heter men en sån där fin bil i alla fall:P

Igår var jag med Linus Björn och Tompa igen:) Först skulle vi åka till varberg till havet men det var så tråkigt väder så vi sket i det:P Vi tänkte bada i någon sjö i närheten men det blev inte så heller:P Vi åt pizza ist och sen på kvällen kollade vi på film hemma hos Tompa:) Asså tre filmer på rad är inte min grej.... först såg vi på någon action film och sen tvingade jag dom att kolla på CHarlie St. Cloud och dom tyckte faktiskt att den var bra:D Sen när vi satte på den tredje filmen höll jag på att dö av hur uttråkad jag var så jag började rota lite i Tompas kök och gjorde te men när jag satte mig och kolla på filmen så höll jag på att somna för den var så dålig.... Men jag räddades av att linus behövde köra hem två av mammas och pappas gäster som var hemma hos oss så jag slapp se klart den:D

Efter fya timmars sömn fick jag gå upp sju idag och ta ut hästarna i stallet och så tänkte jag att jag skiter i att gå och lägga mig igen och håller mig vaken men efter två sekunder på filmen jag satte på så somnade jag och sov till tolv... 
Typ vid kl två åkte jag och min familj hem till mormor som fyllde år på lördagen och träffa släkten och åt middag:) Kom hem vid typ sju eller nått och sen lite senare åkte jag och tog in hästarna igen och nu sitter jag och äter jordgubbar pch dricker te och kollar på lejonkungen^^

Go helg med andra ord;)

Take care<3

Kommentarer
Postat av: Gunnarklara

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-07-17 @ 07:38:17
URL: http://gunnarklara.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0