Just smile and the world will smile along with you

Idag gick jag upp typ nio och vid tio åkte vi och provred, eller aa linus red och jag satt och klagade på min förjävliga träningsverk:P men jag och mamma hade redan varit och provridit den innan utan linus så det gjorde inget:P Det gick riktigt bra:) 
Jag mamma och linus drog förbi kungsmässan en sväng också och dom förlängde sina abonemang och fick varsin ny mobil, mamma tog någon motorola android och linus tog den nya Xperia Arc, inte alls avundsjuk på honom.... jag får la dras med min X10;) 

När jag kom hem igen storstädade jag mitt rum och möblerade om igen:D Rätt nöjd men vi får se hur länge det går innan jag tröttnar igen;) 
Sen tog jag en dusch och käkade och sen åkte jag hem till min fru julia var med henne och michan:D En stor ♥PUSS♥ till dom! Tyckte lite synd om mamma dock som hade bakat paj för min skull så var jag inte ens hemma och åt den x) Kom hem för en liten stund sen så NU äter jag paj^^ Den är jätte god!

Måste bara ge er ett tips :P jag var i te affären på kungsmässan och det var där jag fick tipset på hur man kan göra eget iste på ett bra sätt:)

Häll upp 1 liter kallt vatten i en tillbringare. Häll i 8 teskedar te av önskad smak. Sockra efter behov (3-4 msk). Låt sedan detta stå och dra över natten i kylskåpet. Morgondagen därpå silar du av bladen pch sen har du ditt iste.

Eftersom jag fick det idag så vet jag inte om det blir bra men det står i kylskåpet så jag får se imon, men det känndes ändå värt att prova;) Jag halverade satsen också för jag ville inte ha så mycket;)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0