Some people search forever, for that one special kiss

Ändrat designen på min blogg som ni ser;)

Jag måste först berätta en as rolig sak! Min brors bil är lite trasig för batteriet har damp så den startar inte alltid så igår på kvällen kom mamma in till mig och frågade om hon fick låna min moppe imorgon för Linus behövde hennes bil x) Så idag åkte mamma moppe in till jobbet i sisjön x) Jag trodde jag skulle dö när hon frågade! haha

Började denna dagen med en kopp te och när jag satte mig vid tven så var det på en film som var dubbad och det är så sjukt fult! jag tänkte kolla bara några minuter för det är så fult men jag kunde helt serriöst inte.. Skit dåligt..!
Sen gick jag ner till coop (för mamma hade moppen) men det var rätt skönt att gå och lyssna på musik:) Jag köpte Physalis^^ As gott!! 
När jag kom hem igen städade jag mitt rum och sen åkte jag ner till sportlife och zumbade lite:)

Nu funderar jag på om jag ska sätta på en film och ta en kopp te:P Kom precis på att jag bara har ätit lite fil idag så jag kanske borde äta lite också:P

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0