Sometimes when you lose your way it's really just as well, because that's when you find yourself

Igår låg jag och solade hela förmiddagen och lyssnade på go musik tills jag blev för rastlös och gick på en lååång promenad:P När jag kom hem igen fick vi skåne besök:) Hanna och håkan var här i göteborg och hälade på:) Gud va söt hanna är! Blir lika glad varje gång jag ser henne! 
Sen på kvällen när hanna och håkan hade åkt så gick jag ner till becca och var där resten av kvällen:) 

Idag har jag börjat dagen med att käka frukost och kollat på bilar med Linus, sen nu har jag precis klippt gräset och jag kan säga att det inte är min grej! Never again!! Men en piggelin på det så löser det sig ;)

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0