The miles just keep rolling As the people leave their way to say hello

Tänkte att jag skulle ta gårdagen;)
Vaknade aldeles för sent och typ vid halv ett så kom kusinvitamin Elin och hälsade på:) Sen åkte hon in med mig till stan för jag skulle hämta harry potter biljetterna som jag och Ellen ska se på torsdag:D Men typ precis när vi kom in till stan tappade jag synen och fick migrän så Elin fick hjälpa mig med biljetterna och sen fick vi åka hem så jag kunde sova av mig migränen.. efter att ha sovit 2 timmar så fick vi besök av farbror mats så jag fikade med honom och mamma och pappa och sen kom Elin igen och behövde låna min garderåb:P När hon hade snott en klänning och lite smycken körde jag henne till Julia:)
När jag kom hem ringde kusinvitamin Amanda och ville ha sällskap när hon gick ut med molle så jag gick på långpromenad med henne och hon är inte alltid den smartaste;)
Jag: Vi ska snart åka till London!
Amanda: Gud va kul! Vart ska ni åka?
Jag: ?!?!
När vi hade gått med molle gick vi hem till mig och kollade på gamla bilder från när vi var små..x) Smacka om att man var ful när man var liten.. haha
Sen satte vi på en film och sen slutade det med att hon sov hos mig:)

Idag när vi vaknade åt vi frukost och kollade klart på filmen och sen gick vi hem till henne var där en stunde med elin och sen gick vi ut med Molle igen:) Kom väll men vid typ tre och då pockade jag JÄTTE mycket vinbär för jag och mamma skulle göra saft:P Och pappa som kan allt sa att jag skule plocka mycket mer vinbär men sen när mamma såg vad jag hade plockat höll hon på att få en hjärtattack... "Men gud så här mycket saft kan vi inte göra!!" Så då hade jag plockat några liter för mycket... Tack för den pappa!
Så nu håller jag och mamma på och gör så mycket saft vi bara kan!:P Sen fick vi frysa in resten...:P

Take care<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0