And I'm frozen to the ground

Grymma dagar! Igår var jag på Johnossi med Ellen och lite fler sen var vi i stan ett tag och kom hem till Ellen vid typ halv ett och båda var som döda fiskar typ! Fast vi hade lite nattprat till vi somnade;) Idag skulle vi ta 12 båten till stan och gå på en shoppingrunda men vi stängde av alarmet och försov oss och vaknade tio i tolv... Så det blev en senare båt för oss:) Ellen köpte en jätte fin avslutningsklänning och två nagellack och jag köpte två nagellack:D Jag älskar att jag har fått Ellen till att inte kunna stå emot att köpa nagellack:D Sen satte vi oss inne på arkaden och käkade thaimat och bara hade det mys tills jag behövde ta tåget och nu är jag hemma och nu ska jag snart ta moppen till barnen och ha avslutning med dom:P
Och efetrsom jag sov hos ellen i natt och jag hade shorts på mig igår för detr var så varmt fick jag gå i det idag igen i regnet och kylan... höll ju på att frya ihjäl...

Håller på att bli sjuk oxå... Förra året på skolavslutningen hade jag 39 graders feber så vi får hopas att jag i alla fall slipper feber imon!

Take care<3


Kommentarer
Postat av: R

Du och dina nagellack;)<3

2011-06-09 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0