Barnet som bor där och stumt skriker hör mig

Hejhej:)

Bloggade inte igår men då var jag först på Björns studentmottagningn och sen åt jag middag med konfaledarna i kyrkan:) Fy fan va gott det var! Sen gjorde jag inte så mycket mer vättigt;P

Idag gick jag upp tidigt för prästen hade frågat om jag ville sjunga i kyrkan på kristihimmelfärd gudstjänsten så det gjorde jag:) Jag sjöng "Här nära" och "Du är en bön". Det gick rätt så bra:P
Sen åkte jag hen och käkade tårta med massa andra som blev över efter linus student:P
Elin kom och lyssande på mig så vid typ två körde vi hem henna och nu har jag nyss kommit hem typ och orkar inte gör aett piss:P Rätt skönt^^

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0