It's time for you to let me go for real this time

Blöööööööööö! Låg inne hela dagen igår för jag var är sjuk men jag jobbade på kvällen och tro mig det var hur jobbigt som helst...

Idag var vi och provred två hästar:) Det ena var för andra gången så jag fick inte rida för jag är sjuk men vi bestämmde oss för att vi inte ville ha den. Den andra fick jag rida lite eftersom det var första gången och den var jätte trevlig så vi får se;)

Nu har jag legat hemma ända sen vi kom hem vid sex typ och jag är sååååå jäääävla uttåååkad!! men måste bli helt bra tills imon då jag ska träffa Linda!:D Och jag mår redan mycket bättre;)

Take care<3




Nu räcker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0