One day when the sky is falling, I’ll be standing right next to you

And baby, everything that I have is yours, 
You will never go cold or hungry. 
I’ll be there when you’re insecure, 
Let you know that you’re always lovely. 
Girl, cos you are the only thing that I got right now


Så grymt bra!



Det är fan inte lätt att vara igång hela dagen utan sömn...
Började dagen tidigt med att hjälpa till att packa ihop hela apelgården för den ska renoveras sen på dagen åkte jag till kungsmässan och hjälpte pappa att shoppa. Det är verkligen helt sjukt vilken skillnad det är mellan folk. Pappa går in i en affär ser det han vill ha och provar på fem min och är ute ur affären och redo att åka hem på typ 20 min medans när man hjälper mamma så kan man gå i flera timmar och ändå gå ut tomhänt..
När vi kom hem åkte jag tillbaka till apel för att hjälpa till lite till. När vi var klara för dagen där så bar det av hemmåt och äta och sen iväg på provridning. Fin häst men lite liten för Linus:/
Nu sitter jag och har lite småpanik för mina naglar ser förjävliga ut och jag har inget nagellackborttagningsmedel:(
Men ska fjäska lite med Linus och Björn så dom kan köra ner mig till coop^^




Kolla vad världens bästa pappa kom hem med till mig idag!:D Han kan allt glänsa ibland;D
Fin eller hur Björn;)

Take care<3

Kommentarer
Postat av: R

Din dumma gaisare;)<3

2011-06-23 @ 23:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0