Sorry is never there when you need it

Bra dag idag! Först var jag hos tandläkaren och då fick jag en tid då jag ska ta ut min tandställning!!:D Det är ett långt tag kvar men ändå!!:D den 15 september:D

Efter tandläkaren åkte jag hem och fick lite impuls flipp och möblerade om mitt rum:D Det blev skit bra:D Det tog ett jävla tag men när jag äntligen var klar åkte jag upp till stallet och tittade till alla grejer och smörjde sadeln och tränsen. Fy fan va jag saknar att ha en häst och få åka till stallet! Usch:(

Ska börja göra mig iordning nu för jag ska till lisesberg med Ellen och lite andra och kolla på johnossi och sen ska jag sova hos henne på donsö;D

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0