Talk about mental breakdown!?!

Feber på ännu en skolavslutning... yay! men det var helt okej ändå;) Kören som sjöng på avslutningen i teatern var jätte duktiga och när vi hade lyssnat på dom så fikade vi med klassen och sen slutade vi:)

När jag kom hem mådde jag intre bra alls. Något jätte konstigt hände och det går liksom inte riktigt att beskriva vad det var som hände men kul var det inte.. Usch!

Jobbade på kvällen och sen efter jobbet drog jag ut en stund men några men jag mådde inte alls bra så nu ligger jag i min säng och det känns som jag ska spy vilken sekund som helst... värkligen bra start på sommarlovet.. samma sak förra året.. jaja det går över;)

Take care<3

Kommentarer
Postat av: gossip girl

när ska ja få annvända mina vantar då? ni får bestämma er snart. xoxo gossip girl du kan aldrig ana vem de ä

2011-06-13 @ 23:46:51
Postat av: C

Oj jag har ingen aning om vem det är!! Hmmm men du får la vänta med dina vantar;)xoxo

2011-06-14 @ 01:32:59
Postat av: gossip girl

ja får vel köpa min egen häst snart xoxo

2011-06-26 @ 16:17:44
Postat av: C

Ja du får väll gör det men du... det går bra nu ska du veta ;D

2011-06-26 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0